gravatar

Siapa lebih daebak antara mereka?

1) Pada ketika ini, saya sangat suka Yoon Si Yoon.Haha. Mungkin ada yang jeles (terutama Mr Elyas). Yoon Si Yoon ni saya baru je kenal sebab tengok drama yang dia belakon, Love, Bread and Dreams a.k.a The King of Baking, Kim Takgu. Dia ni memang super duper cute lah..Tak percaya tengok la sendiri drama ni.. Yay. Baby face (mcm Mr Elyas jugak, keke) MySpace
2) Si dongsaeng yang patah kaki ni tetap menjadi pujaan hatiku MySpace sebab dia sangat cute. Mana-mana pose pun dia tetap nampak young and glamour gitu..Hehe. Perkenalkan uri dongsaeng...Choi Minho


3) Minta maaf la Junsu Oppa. Anda jatuh ranking ke-3.ooopss. Sorry. Anda tetap 1st antara mereka, tapi lately, saya jarang dengar khabar beritamu..Huhu..Sebagai seorang Cassie, dah tentu saya sangat sedih. Harap DBSK akan kembali beraksi lagi..MySpace


4) Sudah semestinya SuJu Oppa. Mana boleh lupa yang ni. Rasanya tak lengkap K-Pop tanpa SuJu. Pada saat dan ketika ini, saya rasa SuJu paling stabil walaupun banyak konflik ahli-ahli SuJu. Biasalah..band yang ramai-ramai ni. Sekarang ni, diorang tengah sibuk beraksi di SS3 (Super Show 3). Jelajah Asia lagi. Pastinya Malaysia akan menjadi tempat persinggahan macam SS2 dulu (SS2 mmg sangat best, tapi SS3 tak tahu dapat pergi ke tak.huhu sedey). Mungkin band-band lain saya ada bias dengan beberapa ahli, tapi dalam SuJu, it's really hard to choose. Kalau hari ni suka Donghae, esok tamakkan Kyuhyun pulak. Kalau esok nak Kyuhyun, lusa tetiba minat sangat Teuki Leader..Hehe.Sangat sewel rasanya memilih. Yang penting, saya suka mereka semua..SuJu memang tak boleh dinafikan..Sangat daebak MySpace

Cukuplah saya listkan empat yang terkesan dihati saya pada ketika ini. Sebagai seorang yang obsess terhadap K-Pop, dah semestinya saya ada banyak perkara tentang K-Pop yang suka nak kongsi dengan smua orang. Tapi kalau banyak sangat, annoying plak orang yang baca (erk, ada ke orang baca blog ni..haha..). Takpe, i tak kesah pun.







Jya ne


MySpace