gravatar

Saya Perlukan Kerja!

Ya, perlu kerja..Mungkin sekarang sudah tiba masa untuk saya bekerja. Dua bulan berehat di rumah, mungkin dah cukup (walaupun sejujurnya saya suka duduk dirumah saja). Saya perlu bekerja kerana

1) Saya perlukan duit (ok, jujur saya nak duit sebab nak ke semua K-pop fan meetings, SS3 di S’pore & M’sia)

2) Saya tidak mahu digelar graduan tak laku (lol) padahal saya sangat memilih. Baru apply SPA (tu pun sebab wajib apply sebagai bukti lapor diri pada JPA)

3) Saya perlu ambil nafas baru didunia baru (dunia kerja).

4) Saya mahu gunakan kesemua pengalaman yang saya ada sepanjang belajar di UM. Saya nak buktikan graduan UM memang best :p

5) Saya mahu menjawab soalan2 makcik2 di surau yang suka bertanya. Mahu menjawab: Saya sudah bekerja :p

6) Saya sudah berusia 23. Perlu kerja, bukan cuma tahu mendownload drama Korea. lol

Cepat berikan saya kerja!

Resume saya: Perlulah baca disini okay :p

LOVE YOU ALL *^___________________^*

gravatar

terus berusaha..u can do its :)

gravatar

hmm ada je kerja ... agak2 malas nak kerja dengan orang ..buat la macam saya .. :)

http://hasrulhassan.blogspot.com

gravatar

salam..
tau tak bila tiket ss3 kena jual... :)

gravatar

jgn give up k=)

byk kan berdoa k:p

gravatar

minum air sambil berlari...
air tumpah di atas serban...
kenapa wanzi menyepi diri...
sebab shoutmix dah kena ban...

gravatar

@mysimplylife
thanks :)

@hasrul hassan
awak kerja apa ye?

@celine
wassalam.tak confirm lg la ble tarikh jual tix tu

@zurazari
thank you :)
pray for me too :)

@wanzi

komen sini pun boleh :)