gravatar

Saya dah dapat kerja :)

Salam semua :)

Ingat tak entri lepas saya? Yang INI?

You all semua nak tahu………….

63055_117502151640419_100001419043441_120700_1678656_n

SAYA DAH DAPAT KERJA :) (This is for real okay)

Tak kisah la kerja RA pun (Research Assistant), asalkan dapat cari pengalaman sikit :p

Sebenarnya saya tak apply pun untuk job ni, tapi Sunbae saya yang recommendkan job ni.

Tapi contract je lah. Maybe sampai habis projek. Projek apa saya pun tak ada idea lagi mengenai tu. Yang pastinya related ngn plant la.

Saya akan mula bekerja insyaAllah pada Isnin depan, 4 Oktober 2010 di PBIU (Plant Biotech Incubator Unit) University of Malaya~~~Chill

TQ kat semua yang dah komen kat previous post saya dan mendoakan saya cepat dapat kerja. Kamsamida :)

TQ jugak kat insan-insan yang dahfollow blog ni. Kadang-kadang tak sedar ada penambahan follower. Inform saya once you followed me. I’m gonna hit u back :)

@myeternalobsession