gravatar

Dah tak suka blogwalking gara-gara blogwalking software!

Salam semua….

Straight to the point lah ye.. Saya tak suka dah blogwalking sekarang ni. Means tak suka pg lawat org, tinggalkan jejak kat shoutbox sebabnya::::

@secara jujur, saya sgt tak suka ngn blogwalking software tu.sebab ada bnd ni la saya dh xsuka blogwalking. sebabnya, ramai blogger penipu.dia tak dtg melawat blog kita pun, just guna software tu yg automatic leave msg kat shoutbox. nk detect takde la susah sangat. org yg tinggal komen dua or tiga kali sehari kat shoutbox walaupun kita tak visit dia pun. pastu kat org lain pny shoutbox pun sama jugk komen dia. and dipos byk kali jugak. saya pasang traffic feeds kat fandom reality, and boleh tahu brp org yang lawat blog.kadang2 yang kat shoutbox ramai, tp tgk stats, taklah seramai tu..memang penipu punya  software..sumpah benci!

@ selain tu saya ni dah tak berapa ada free time. kalau ada free time pun, sy akan download cter2 korea or spazz on k-pop idols. saya baca blog sape2 yang saya tertarik je. yang sy dh biasa bc blog dia sbelum ni..lepas baca, just leave it out. tak tinggalkan jejak pun. klu terasa nk komen je, sy akan tulis direct. tapi sgt jarang kot

@blogwalking perlu kalau nk create relationship among bloggers community. tapi sorry la.saya suka bloggers yang jujur je.yang pernah komen kat entry2 saya, yg rajin komen, saya sgt hargai.TQ

gravatar

ye.. sgt jarang nampk cik fandom reality skarang.. heehee.. :)

gravatar

@FarhanaDr
saya baca je blog awak...selalu kot
hehe

gravatar

jom cari software utk detect and block software autoblogwalking