Archives

gravatar

Saya sedang sewel..

Pernah tak anda rasa diri anda sewel? Pernah tak rasa macam menyesal sangat2 setelah anda buat sesuatu perkara? Saya? Jarang sangat, tapi sekarang ni, saya betul2 rasa diri saya dh tak betul, sewel. Dammit. Rasa macam...erghh..ntahla. Perasaan yang bermacam rasa. Memang sakit jiwa kalau macam ni selalu. Hey, rileks, cool, chill lah. Payahnya punya rasa sebegini (tah pape ayat). Sila abaikan penggunaan bahasa yang pelik2 ni.

Owh..tolonglah jangan biar saya rasa bersalah, jangan biarkan saya rasa kecewa dengan diri sendiri. Sila berhenti membaca jika ini menyerabutkan fikiran anda. Kerana saya sedang berserabut sekarang. Perlukan therapy, perlukan anti-depressant dan juga sedikit stimulant. Bolehkah berpusing kembali ke mana titik kesalahan saya? Mestilah tak boleh kan? Cis, tu pun mau tanya lagi!

Dah tahu benda tu tak boleh ulang balik, tengok jelah apa yang ada didepan, tu pun nak kena orang beritahu? Masalahnya, saya masih teringat kejadian yang lepas, buat saya tak tenteram? Lupakan jelah! Ish tu pun susah..

Baiklah~~~~SAYA MEMANG SEWEL. titik.

P/s new layout :p new look.emma beautiful?